REGULAMIN PLATFORMY INTERNETOWEJ
Akademia Oszczędnych Zakupów Spożywczych
(zwanej dalej: „Akademią”)
§1. Definicje
- Panel Klienta – zakładka na Koncie Użytkownika służąca do zarządzania Subskrypcją.
- Płatności cykliczne – forma płatności, pozwalająca na regularne obciążanie rachunku Klienta cyklicznie co 30 dni poprzez kartę płatniczą, bez konieczności każdorazowego wykonywania przez niego transakcji w systemie Operatora Płatności.
- Regulamin Akademii – niniejszy regulamin, określający zasady korzystania z Subskrypcji oraz warunki dokonywania Płatności cyklicznych, dostępny pod tym adresem.
- Regulamin Sklepu – Regulamin Sklepu Internetowego Mojenawierzchu.pl/sklep, określający zasady zawierania umów dostawy na odległość, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz zasady postępowania reklamacyjnego, dostępny pod tym adresem.
- Subskrybent lub Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i ukończyła 18. rok życia, która korzysta z Subskrypcji.
- Subskrypcja – usługa świadczona przez Mojenawierzchu na podstawie Regulaminu Akademii, polegająca na dostawie treści do Klienta na platformie w zamian za dokonywanie Płatności cyklicznych.
- Platforma – dedykowana strona do udostępniania treści w formie szkoleń wideo, materiałów PDF i zadań na platformie Publigo.
- Mojenawierzchu – Mojenawierzchu Beata Singh, reprezentowana przez Beatę Singh, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem: ul. 3 Maja 16/5, 81-357 Gdynia, NIP: 6551807351, REGON: 386436155.
§2. Postanowienia ogólne
- Regulamin Akademii określa zasady korzystania z Subskrypcji, w szczególności zasady:
- aktywacji, modyfikacji, anulowania i wygaśnięcia Subskrypcji;
- dokonywania Płatności cyklicznych za Subskrypcję;
- przyznawania rabatów dla Subskrybentów;
- składania reklamacji w sprawach dotyczących Subskrypcji i Płatności cyklicznych;
- odstąpienia od Umowy.
- Regulamin Akademii dostępny jest w formie elektronicznej na stronie internetowej Serwisu internetowego pod tym adresem.
- Wszelkie wyrażenia użyte w Regulaminie Akademii mają znaczenie przypisane w Regulaminie Sklepu, chyba że odmienne znaczenie zostało wyraźnie przypisane na podstawie Regulaminu Akademii.
§3. Zasady korzystania z Subskrypcji
- Do aktywacji i korzystania z Subskrypcji niezbędne jest posiadanie karty płatniczej akceptowanej przez Operatora płatności. Szczegółowe wymogi techniczne dotyczące typów kart płatniczych mogą być uzależnione od wytycznych Operatora Płatności.
- W celu aktywacji Subskrypcji, Klient powinien dodać kartę płatniczą, podając jej numer, datę ważności i kod CVV/CVC. Klient powinien również zapoznać się i zaakceptować Regulamin Akademii oraz Zasady płatności PayU.
- Korzystanie z Subskrypcji jest dobrowolne.
- W trakcie składania Zamówienia Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy dostępem do platformy na 3 miesięcy z płatnością jednorazową lub ratalną. Aktywacja Subskrypcji ma skutek od chwili pierwszego skutecznego obciążenia karty płatniczej.
- W przypadku wyboru dostępu na 3 miesiące z płatnością ratalną konto Subskrybenta będzie obciążane kwotą 199 zł w 4 kolejnych miesiącach, zaczynając od dnia dokonania płatności.
- W przypadku wyboru dostępu na 3 miesiące z płatnością jednorazową konto Subskrybenta będzie obciążone kwotą 777 zł w dniu dokonania płatności.
- Klient może mieć tylko jedną aktywną Subskrypcję.
- Klient zarządza Subskrypcją poprzez Konto, w tym dedykowany Panel Klienta.
- W Panelu Klienta Klient ma możliwość w szczególności:
- uzyskania informacji o terminie płatności;
- anulowania Subskrypcji.
- Subskrybent ma możliwość dokonania innych zmian w Subskrypcji w zakresie wskazanym w Panelu Klienta.
- W razie zmiany karty płatniczej Subskrybent powinien skontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail: mojenawierzchu@gmail.com.
- Jeżeli Subskrybent w trakcie trwania Akademii nie zabezpieczy odpowiedniej sumy środków na swoim koncie bankowym na zrealizowanie Płatności cyklicznej, subskrypcja wygaśnie. Dostęp do Akademii Subskrybent może uzyskać z powrotem pisząc odpowiedniego e-maila na adres pomoc@mojenawierzchu.pl, jednakże wtedy ewentualny otrzymany rabat przepada.
- Kolejność pojawiania się materiałów na platformie może ulec zmianie.
- Kopiowanie, udostępnianie i powielanie materiałów zawartych w Akademii bez wiedzy i zgody Beaty Singh jest zakazane.
§4. Czas trwania Subskrypcji
- Subskrypcja trwa przez 3 miesiące, w zależności od wyboru Subskrybenta, od momentu aktywacji do momentu anulowania lub wygaśnięcia.
- Subskrybent może anulować Subskrypcję w każdym czasie za pośrednictwem Panelu Klienta. Potwierdzenie anulowania Subskrypcji zostanie wysłane na adres e-mail Subskrybenta.
- Anulowanie Subskrypcji ma skutek natychmiastowy.
- Anulowanie Subskrypcji wiąże się z utratą dostępu do wszystkich materiałów na platformie.
- Subskrypcja wygasa w przypadku:
- jednej nieudanej próby obciążenia karty płatniczej zgodnie z § 5 ust. 5 Regulaminu Akademii (w szczególności wskutek braku środków wystarczających na zrealizowanie Płatności cyklicznej, braku ważności karty płatniczej w chwili dokonywania próby jej obciążenia itp.);
- anulowania Subskrypcji przez Subskrybenta.
- Wygaśnięcie Subskrypcji ma skutek od momentu zajścia zdarzenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej.
- Po 3 miesiącach (w zależności od wyboru oferty) subskrypcja wygasa automatycznie.
§5. Płatności cykliczne
- Subskrybent dokonując zakupu Subskrypcji wyraża zgodę na regularne obciążanie karty płatniczej co 30 dni, zgodnie z zaakceptowaną przez siebie ofertą.
- Subskrybent w ramach Płatności cyklicznych ma możliwość zapisania danych karty płatniczej i zlecenia stałego polecenia zapłaty. Dane karty płatniczej będą przechowywane przez Operatora płatności. Operator płatności pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie – Token do Płatności cyklicznych (wirtualny identyfikator karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Klient cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Mojenawierzchu.
- Subskrybent jest zobowiązany do utrzymywania, w okresie korzystania z Subskrypcji, karty płatniczej, którą wskazał na potrzeby dokonywania Płatności cyklicznych oraz zapewnienia środków niezbędnych do ich realizacji.
- Mojenawierzchu informuje Subskrybenta, na co najmniej 1 dzień przed kolejną Płatnością cykliczną, o zbliżającym się terminie automatycznego obciążenia karty płatniczej lub zmieniających się warunkach umowy (kwota lub częstotliwość obciążenia).
- W przypadku 1 odmowy autoryzacji i anulowania Płatności cyklicznej Subskrypcja wygasa.
- Mojenawierzchu ponosi odpowiedzialność za Płatności cykliczne, dla których kwota jest wyższa niż kwota, jakiej Subskrybent może się spodziewać, uwzględniając rodzaj i wartość wcześniejszych płatności, postanowienia umowy o usługi płatnicze oraz istotne dla sprawy okoliczności.
§6. Rabaty
- W przypadku skorzystania z kuponu rabatowego obniżającego cenę zakupu Subskrypcji, ma on zastosowanie do wszystkich miesięcy.
- Rabat przepada, gdy Subskrybent nie zabezpieczy odpowiedniej sumy środków na swoim koncie bankowym na zrealizowanie Płatności cyklicznej i subskrypcja wygaśnie.
§7. Postępowanie reklamacyjne
- Subskrybent ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach dotyczących Subskrypcji i Płatności cyklicznych.
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: mojenawierzchu@gmail.com lub w formie pisemnej na adres: ul. 3 Maja 16/5, 81-357 Gdynia.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji;
- numer zamówienia i/lub transakcji;
- opis okoliczności uzasadniających reklamację;
- żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Mojenawierzchu ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Subskrybenta adres lub w inny podany przez Subskrybenta sposób. W przypadku braku ustosunkowania się Mojenawierzchu w ww. terminie, uznaje się, że uznał on reklamację.
§8. Odstąpienie od Umowy
- W kwestii prawa do odstąpienia od Umowy zawartej w ramach Subskrypcji, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
§9. Postanowienia końcowe
- Zmiany w Regulaminie Akademii następują w trybie określonym w Regulaminie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Akademii, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.02.2024 roku.