Regulamin programu Rakieta Biznesu 3 miesięczny program grupowy
§1. Definicje
- Program – 3 miesięczny program grupowy Rakieta Biznesu
- Panel Klienta – zakładka na Koncie Użytkownika służąca do zarządzania swoimi danymi.
- Płatności cykliczne (ratalne) – forma płatności, pozwalająca na obciążenie rachunku Klienta cyklicznie co 30 dni przez wybraną podczas zakupu liczbę okresów, poprzez kartę płatniczą, bez konieczności każdorazowego wykonywania przez niego transakcji w systemie Operatora Płatności.
- Regulamin Programu Rakieta Biznesu – niniejszy regulamin, określający zasady korzystania z programu oraz warunki dokonywania Płatności ratalnych
- Regulamin Sklepu – Regulamin Sklepu Internetowego Mojenawierzchu Beata Singh dostępnego pod adresem kursy.mojenawierzchu.pl określający zasady zawierania umów dostawy na odległość, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron oraz zasady postępowania reklamacyjnego, dostępny pod adresem https://mojenawierzchu.pl/regulamin-sklepu/
- Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i ukończyła 18. rok życia, która korzysta z programu.
- Platforma – dedykowana strona do udostępniania treści w formie szkoleń wideo, materiałów PDF i zadań na platformie Publigo dostępna pod adresem kursy.mojenawierzchu.pl
- Sprzedawca – Mojenawierzchu Beata Singh, reprezentowana przez Beatę Singh, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem: ul. 3 Maja 16/5, 81-357 Gdynia, NIP: 6551807351, REGON: 386436155.
§2. Postanowienia ogólne
- Regulamin programu Rakieta Biznesu określa zasady korzystania z programu grupowego, w szczególności zasady:
- aktywacji, modyfikacji, anulowania i wygaśnięcia dostępu do programu
- dokonywania Płatności ratalnych za dostęp do programu
- składania reklamacji w sprawach dotyczących Programu i Płatności cyklicznych;
- odstąpienia od Umowy.
- Regulamin Rakiety Biznesu dostępny jest w formie elektronicznej na stronie internetowej Serwisu internetowego pod adresem kursy.mojenawierzchu.pl
- Wszelkie wyrażenia użyte w Regulaminie Programu Rakieta Biznesu mają znaczenie przypisane w Regulaminie Sklepu, chyba że odmienne znaczenie zostało wyraźnie przypisane na podstawie Regulaminu Programu Rakieta Biznesu.
§3. Zasady korzystania z Programu
- Dołączając do Programu klient od razu otrzymuje dostęp do Platformy, na której znajdują się materiały startowe, instrukcje dołączenia do grupy kursantów ii harmonogram spotkań cyklicznych.
- Materiały z poszczególnych modułów będą pojawiały się cyklicznie zgodnie z harmonogramem umieszczonym na platformie. Linki do spotkań na żywo będą podawane do wiadomości wcześniej, a sesje będa nagrywane i umieszczane na platformie.
- Program obejmuje 6 modułów wiedzy, niezbędne materiały dodatkowe, sesje Q&A oraz dostęp do grupy na wybranej platformie dostępnej wyłącznie dla uczestników programu.
- Klient ma możliwość dostępu do programu poprzez platformę kursy.mojenawierzchu.pl a także dedykowaną aplikację mobilną Mojenawierzchu dostępną w App Store i Google Play
- Harmonogram może ulec zmianie lub modyfikacji z przyczyn losowych i działania siły wyższej.
§4. Płatności i raty
- Płatności za program można dokonać wybierając jedną z dostępnych form płatności – w całości bądź w formie 3 lub 6 rat.
- Wybierając formę płatności ratalnych 3 lub 6 rat przy użyciu karty płatniczej, klient będzie automatycznie obciążany kolejną ratą co 30 dni, przez wybraną ilość cykli.
- Przed planowanym obciążeniem konta zostanie wygenerowana automatyczna wiadomość mailowa przypominająca o zapewnieniu środków na koncie.
- Po obciążeniu klient otrzyma automatycznie paragon lub fakturę VAT w zależności jaką formę wybrał podczas dokonywania zakupu.
- W Panelu Klienta Klient ma możliwość uzyskania informacji o terminie płatności.
- Wybierając płatność ratalną przy użyciu PayPal niezbędne będzie samodzielne dokonanie płatności po otrzymaniu maila z przypomnieniem o kolejnej racie. Mail będzie wysłany z adresu pomoc@mojenawierzchu.pl lub beata@mojenawierzchu.pl
- W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności ratalnej Klient będzie zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i obowiązek zapłaty całej ceny nie ustaje:
- w przypadku zaprzestania korzystania z Programu przez Klienta z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy oraz bez wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy (o ile odstąpienie lub wypowiedzenie umowy było dopuszczalne),
- w przypadku ukończenia Programu przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat.
8. Program nie ma charakteru subskrypcji. Klient kupując Program w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
9. W przypadku wyboru płatności ratalnej, jeżeli Klient nie dokona płatności w ustalonym terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Programu, W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę. Brak zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat ,nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
10. W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty pieniężnej z karty Klienta, jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących opłacenie raty za Program z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Programu do czasu uregulowania należności oraz do naliczenia do wysokości raty odsetek za opóźnienie. W takim wypadku Klient zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę za pomocą innej formy płatności. Brak realizacji zapłaty reszty ceny lub którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Klienta.
11. W przypadku ukończenia Programu przed dokonaniem całkowitej spłaty ustalonych rat, Klient jest zobowiązany do zapłaty pozostałych kwot raty.
12.W przypadku uchybienia płatnościom Sprzedawca będzie dochodził zapłaty odsetek ustawowych za opóźnienie, jak również jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania windykacyjnego i sądowego.
§5. Postępowanie reklamacyjne
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: beata@mojenawierzchu.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. 3 Maja 16/5, 81-357 Gdynia.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji;
- numer zamówienia i/lub transakcji;
- opis okoliczności uzasadniających reklamację;
- żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Mojenawierzchu ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Subskrybenta adres lub w inny podany przez Subskrybenta sposób. W przypadku braku ustosunkowania się Mojenawierzchu w ww. terminie, uznaje się, że uznał on reklamację.
§6. Odstąpienie od Umowy
W kwestii prawa do odstąpienia od Umowy zawartej w ramach Programu, mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
§9. Postanowienia końcowe
- Zmiany w Regulaminie Rakiety Biznesu następują w trybie określonym w Regulaminie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie Rakiety Biznesu , mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Sklepu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.05.2024 roku.